جوایز راند

جوایز راند ها چه هستند؟هر راند از جنگ های قضـــایی با ساخت دروازه ی غول پیکر راه شیری توسط یکی از اتحاد های بازی, به پایان می رسد. بازیکنان اتحاد پیروز به خاطر تلاشی که برای قهرمانی اتحادشان کرده اند, مستحق دریافت جایزه هستند.برای این جایزه ها شرایط و ضوابطی تعریف شده است که به شرح زیر می باشد:

  • حداکثر تعداد بازیکنانی که در هر اتحاد جایزه دریافت میکنند 20 نفر هستند. در صورتی که اتحادی بیشتر از 20 عضو داشته باشد, مقدار جایزه با توجه به تعداد اعضای اتحاد کاهش می یابد. برای مثال در راندی که جایزه ی تعریف شده 300 اعتبار برای هر بازیکن از اتحاد پیروز است, مجموعا تا سقف 20x30=6000 اعتبار به بازیکنان آن اتحاد اهدا خواهد شد. در صورتی که اتحاد 25 نفر عضو داشته باشد, به هر عضو 240 (6000/25) اعتبار جایزه تعلق خواهد گرفت.
  • در صورتی که عضوی از اتحاد تا پایان راند توقیف شده باشد, جایزه ای دریافت نخواهد کرد.
  • اعضای جدید (اعضایی که کمتر از 7 روز از عضویت آنها در اتحاد گذشته باشد) جایزه ای دریافت نخواهند کرد.
  • در صورتی که بازیکنی اتخاد خود را در طول زمان ساخت دروازه ی غول پیکر راه شیری ترک نماید, جایزه ای دریافت نخواهد کرد.
  • در صورتی که بازیکن امتیاز منابع کمتر از 15000 داشته باشد و یا حساب خود را شروع مجدد کرده باشد, جایزه ای دریافت نخواهد کرد.
  • در صورتی که بعضی از اعضای اتحاد, قوانین بازی را زیر پا بگزارند, بسته به جدیت تخلف آنها, حتی ممکن است از دریافت جایزه محروم شوند اما آنها کماکان در جمعیت اتحاد شمرده می شوند. برای مثال, در نمونه ی بالا, اگر اتحادی 25 عضو داشته باشد و 2 نفر آنها از قوانین سرپیچی کرده باشند, کماکان میزان جایزه ای که به سایر اعضای اتحاد اهدا میشود, 240 اعتبار خواهد بود.

در کل شما برای دریافت جایزه ی پایان راند باید شرایط زیر را دارا باشید:- حداقل دارای 15000 امتیاز منابع باشید. - باید از 7 روز قبل از شروع ساخت دروازه ی غول پیکر راه شیری در اتحاد بوده باشید. - زمانی که ساخت دروازه با پایان می رسد در اتحاد باشید. - حساب شما نباید توقیف شده باشد در طی زمان ساخت دروازه ی غول پیکر راه شیری.

جوایز نفرات برتر رتبه بندی:علاوه بر بازیکنان اتحاد ها, 3 نفر اول هر راند (از نظر امتیاز کل) نیز می توانند از جوایز بهره مند شوند. این بازیکنان مدرک مخصوص نمکسیا را دریافت خواهند کرد که با شماره سریال هایی برای همه ی بازیکنان نمکسیا شماره گزاری شده است. برای مثال اگر شماره ی سریال مدرک شما 160 باشد, این بدین معنی است که شما 160 امین نفری هستید (در تمامی زبان ها) که در بین سه بازیکن برتر نمکسیا قرار گرفته اید.لوح های تقدیر نمکسیا به شکل زیر می باشنداین جوایز ممکن است در هر راند تغییر کند و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز هر راند, با مدیریت بازی تماس برقرار نمایید.

بازگشت به بالا