سفارشی سازی

اطلاعات

سرویس سفارشی سازی به شما این امکان را می دهد که اکانت خود و یا سیاره تان را به نحوی که دوست دارید ویرایش و شخصی سازی نمایید. بعضی از سفارشی سازی ها هزینه در بر دارند و بعضی دیگر رایگان هستند

چندین نوع سرویس شخصی سازی وجود دارد:

  • تعویض اسم مستعار -رنگی نمودن اسم مستعار
  • انتخاب تصویر سیاره
  • تغییر موقعیت سیاره -انتخاب آرم اتحاد
  • رنگی نمودن اسم اتحاد

تغییر اسم مستعار

هر بازیکنی می تواند اسم مستعار خود را تغییر دهد. به یاد داشته باشید اسم مستعار نامی است که در رتبه بندی ها، اتحاد، جهان و منوی پروفایل نمایش داده می شود و نام کاربری نامی است که توسط آن وارد بازی می شوید.

  • هنگامی که یک بازیکن نام مستعار خود را عوض می نماید نام کاربری همچنان ثابت می ماند یعنی اینکه این گزینه نام کاربری را تغییر نمی دهد. یعنی اینکه تمام بازیکنان نام جدید را می بینند اما شما همچنان نام کاربری خود را برای ورود به بازی وارد می نمایید. نام کاربری را نمی توان به هیچ وجه عوض نمود.
  • هر بازیکنی یک بار می تواند به صورت رایگان نام مستعار خود را عوضی نماید. هر تغییر نام مستعار اضافی 100 اعتبار هزینه خواهد داشت.
  • شما هر 7 روز می توانید نام مستعار خود را تغییر دهید

رنگی نمودن نام مستعار

رنگی نمودن اسم شخصی به بازیکنان اجازه می دهد تا یک رنگ خاصی را برای نام مستعار خود انتخاب کنند. این نام رنگی در منوی رتبه بندی ها نمایش داده می شود و همچنین در منوی اتحاد (اگر بازیکن اتحاد داشته باشد). تغییر پابرجای خواهد ماند تا زمانیکه دوباره تغییری ایجاد شود. این گزینه به هر مقداری که بازیکن بخواهد می تواند استفاده شود.

  • هر تغییری رایگان است

تصویر سیاره

تمام سیارات ( بدون توجه به اینکه سیاره اول بوده یا سیارات بعدی) با یک تصویر پیش فرض ایجاد می شوند که این تصاویر بصورت اتفاقی انتخاب از لیست سیارات رایگان انتخاب می شوند . بازیکن می تواند تصویر هرکدام از سیارات که می خواهد را تغییر دهد به صورت رایگان و در هر لحظه ای که انها را از لیست تصاویر آزاد شده در قسمت ویرایش سیاره در صفحه سیاره انتخاب می نماید. . به صورت اولیه 5 تصویر آزاد شده وجود دارد که بازیکن می تواند از انها انتخاب نماید. به جز انها مقدار بسیار زیادی تصویر سیارات قفل شده موجود می باشد که می توان انها را با پرداخت 5 اعتبار آزاد نمود. آزاد کردن تصاویر هزینه اعتباری در بر دارد. اما تعویض تصویر هزینه ای ندارد. هنگامیکه تصویر آزاد می شود در اختیار بازیکن قرار می گیرد تا هر زمانی و هر مقداری که می خواهد تصویر سیاره را عوض نماید. دقت داشته باشید این تصاویر آزادی شده برای همیشه در اختیار شما قرار خواهد گرفت یعنی حتی با شروع مجدد راند و ریست شدن اکانت همچنان در اختیار شما قرار خواهد داشت.

در سیاره تیمی هر عضو اتحاد می تواند تصویر را با استفاده از خرج نمودن اعتبار آزاد نماید. اما تنها رئیس اتحاد می تواند در تصویر سیاره تغییری ایجاد نماید.

دقت داشته باشید تصاویر خریداری شده برای سیاره تیمی در راند بعدی از بین می روند

تغییر موقعیت سیاره

این گزینه به بازیکنان این امکان را می دهد که هر سیاره ای از مال خودشان را به هر موقعیتی که می خواهند در جهان خودشان جابجا نمایند. سیاره به همراه تمامی ساختمانها، سفینه ها و نیرو های دفاعی جابجا می شود و همچنین تمام پیشرفتها و منابع نیز انتقال پیدا می کند. - سیاره تیمی را نمی تواند جابجا نمود و منوی این گزینه برای بازیکنان مخفی بوده و قابل انتخاب نمی باشد - این گزینه تنها هر 30 روز یک بار برای هر سیاره می تواند استفاده شود. این گزینه 300 اعتبار هزینه در بر دارد

پیش نیاز ها: - مقیاس انتخاب شده باید در کهکشان و سیستمی باشد که در منوی کهکشان قابل رویت است - سیاره ای نباید در آن محل موجود باشد - هیچ پروازی نباید به سمت سیاره مذکور باشد که این امر شامل جاسوسهای مخفی در سیاره می باشد - نباید پروازی از سیاره مذکور به سیارات حریف باشد که این امر شامل سفینه های جاسوسی نیز می باشد . پس از تغییر موقعیت تا 24 ساعت نمی توان هیچ سفینه از و یا به این سیاره تغییر موقعیت یافته ارسال نمود.

لوگوی اتحاد

هر رئیس اتحادی می تواند برای اتحاد خود آرم خریداری نماید. این سرویس اشتراکی می باشد و تنها رئیس اتحاد امکان استفاده از این گزینه را دارد.

آرم ها از مولفه های مختلفی ساخته می شوند برای هرکدام یک سری گزینه ها وجود دارد. رئیس اتحاد تصمیم می گیرد چه تعداد و کدامیک را استفاده نماید. بازیکن می تواند از فلش های بالای هر مولفه استفاده نماید تا تنظیم نماید که کدام مولفه بر روی کدام مولفه قرار بگیرد. بازیکنان آرم ها را خریداری می نماید تا بین اتحاد خود و دیگران تفاوت به وجود بیاورند. آرم اتحاد در صفحه مشخصات اتحاد نمایش داده می شود.

  • آرم را می توان در هر زمانی ویرایش نمود بدون پرداخت هزینه اضافی ( تنها بوسیله رئیس اتحاد)
  • این گزینه تنها به وسیله ستاره ها پرداخت می شود. هزینه این گزینه 10 ستاره برای 7 روز می باشد

بازیکن می تواند گزینه "تمدید خودکار" را فعال نماید تا بوسیله آن بصورت خودکار اشتراک انها تمدید شود (تا زمانیکه ستاره کافی موجود باشد) . خرید آرم جدید قبل از اتمام مدت انقضای آرم قبلی باعث تمدید مدت آرم می شود.

رنگی نمودن نام اتحاد

رنگی نمودن اسم اتحاد گزینه بوده که به رئیس اتحاد این اجازه را می دهد تا نام اتحاد را به رنگ خاصی تغییر دهد. این نام رنگی جدید در تمامی منو های رتبه بندی نمایش داده می شود. این تغییرات تا زمان تغییر بعدی ثابت خواهد ماند. این گزینه به هر تعدادی که بخواهید قابل استفاده می باشد.. - هر تغییر رایگان است

بازگشت به بالا