نگاه کلی به مارشها

مارش ها نشان دهنده ی ارتباط و تعامل میان بازیکنان است.مارش ها برای به دست آوردن منابع بیشتر ،تحقق بخشیدن به عملیات نظامی خود و ایجاد روابط اقتصادی بین دیگر حاکمان برای توسعه ی یک قلعه پایدار کمک میکنند.

در جنگ خانها 10 نوع مارش با اهداف مختلف وجود دارد که به شرح زیر میباشد :

-حمله : ارسال ارتش به قلعه دشمن با هدف سرقت منابع ، از بین بردن ارتش دشمن و یا فتح قلعه . -گشت زنی : ارسال یک ارتش به یک قلعه یا یک اردوگاه با هدف نگه داشتن ارتش امن و دور از قلعه . -جاسوسی :ارسال ارتش به قلعه دشمن با هدف به دست آوردن اطلاعات در مورد منابع ، سطح ساختمان ها ، جمعیت ، ارتقاء و حمایت (در صورت وجود) در آن است. -پشتیبانی : ارسال ارتش به یک قلعه با هدف کمک به بازیکن برای شکست دادن مهاجم . -اسکان : با استفاده از این مارش شما می توانید یک قلعه جدید در مختصات خالی نقشه ایجاد کنید. -حمل و نقل : انتقال منابع توسط تاجران موجود در بازار. -بازرگانی : مارش بازرگانی فقط برای انتقال منابع نیست و می تواند برای معاملات تجاری بازار نیز انجام پذیرد.مارش های معامله با علامت (پیشنهاد) مشخص می شوند. - اردوگاه : ارسال ارتش به مختصات خالی با هدف راه اندازی یک اردوگاه نظامی . -مارش چندگانه : ارسال ارتش به بیش از یک هدف بدون بازگشت به قلعه بین ماموریت های مختلف با هدف صرفه جویی در وقت. -انتقال : با این مارش شما میتوانید نیروهای خود را به قلعه یا اردوگاه دیگر انتقال می دهید. -حمل و نقل بدون تخلیه : مارش انجام شده توسط بازرگانان که بدون تخلیه منابع صورت میگیرد .این مارش میتواند در جلوگیری سرقت منابع و امن نگه داشتن آن بسیار مفید باشد.

انتخاب نوع مارش و زمان رسیدن آن به استراتژی و نقسه شما مربوط است.با استفاده از مهارت ها و همچنین کاروانسرا امکان ارسال کارش حمله و حمایت های بیشتری وجود دارد

در هر مارش خصوصیات زیر توسط هر بازیکن مشخص می شود:

-محتوا: ترکیبی از تعداد و نوع یگان ها -ساختار: نوع آرایشی که نیروها فرستاده می شوند و در جنگ ها شرکت می کنند -نوع: هدف ماموریت را تعیین می کند -هدف: مختصاتی که یگان ها به آن خواهند رسید -سرعت: این قابلیت مشخص می کند که نیروها با چه سرعتی حرکت کنند.می توانید با انتخاب سرعت های متفاوت سرعت یگان ها را سریعتر یا اهسته تر کنید.سرعت مارش بر اساس سرعت اهسته ترین یگان محاسبه می شود.همچنین شما می توانید با استفاده از تحریک سرعت یگان ها را سریعتر به مقصد برسانید -زمان: مشخص می کند که یگان ها چه زمانی مقصد می رسند و چه زمانی به قلعه باز میگردند -وزن حمل: مقدار وزن حمل کل یگان ها را نشان می دهد که برابر با مقدار منابعی است که یگان ها می توانند حمل کنند.این قابلیت را می توان با تحریک وزن حمل افزایش داد

در هر مارش نیروها به اندازه ی هر 1000 وفاداری قلعه 1 ساعت مسافت را طی میکنند.به طور مثال در صورتی که وفای قلعه 10.000 باشد نیروها حداکثر میتوانند تا 10 ساعت به مارش اعزام شوند.

مهم:

قوانین بالا برای تمامی مارش ها جز مارش اسکان صحیح است

وقتی مارشی فرستاده می شود شما می توانید مقدار زمانی که باقی مانده تا به مقصد برسد را ببینید.

همچنین شما می توانید میزان حمل ، نوع و تعداد نیروها و سبک ان ها را نیز مشاهده نمایید.

زمانی که مارشی ارسال می شود شما می توانید مارش های ارسالی از یک قلعه خاص را ببینید.این می تواند بسیار مفید واقع شود زمانی که شما مارش های حمایت و ارسال منابع دارید.

مهم:

بازیکنان با آی پی یکسان نمی توانند به یکدیگر مارشی ارسال کنند.

بازگشت به بالا